top of page
  • Writer's pictureMichael Kerch

Best Photoshop youtube channels


להלן אוסף את ערוצי היוטיוב האהובים עלי. שימו לב, הסרטונים ברמות שונות, ממתחילים ועד למתקדמים. אני ממליץ לכם לעבור על כולם, תמצאו מה אתם אוהבים ותעקבו אחריהם.



PiXimperfect

הערוץ האהוב עלי בנושא פוטושופ: התאמת צבעים, אפקטים, עריכות מתקדמות. הבחור מאוד יסודי, בקצב איטי וברור.

https://www.youtube.com/piximperfect

Nemanja Sekulic

אחד הערוצים האהובים עלי. הבחור מלמד פוטושופ דרך עשיה מעשית וקונספטים מדליקים מאוד. מלא טיפים טובים. אני אישית למדתי המון ממנו.


https://www.youtube.com/channel/UCdf6WtVkThVyEFARiUbr5yQ

Howard Pinsky

ערוץ קליל ופשוט. מתאים למתחילים ומתקדמים כאחד. הבחור מלמד בעיקר פוטושופ אבל לפעמים גם Lightroom, after effects ועוד. הוא יצירתי וברור. יש לו אוסף של סרטונים של "דקה אחת של פוטושופ" שהם מאוד קלילים וניתן ללמוד הרבה בזמן קצר.

https://www.youtube.com/channel/UC48fSJKMFBka3Zl0u7DGf0A


PHLEARN

אחר הערוצים הוותיקים: משנת 2012. מה שמיוחד זה שמדובר בסטודיו לפרסום אמיתי והרעיונות שלהם להדרכה מבוססים על מקרים אמיתים של עבודה ביום יום. הקצב של הסרטונים טוב, לא מהיר בכלל. יש טכניקות מתקדמות ויש גם דברים בסיסים. אני אישית לא מת על כל השיטות שלהם אבל בגדול זה מקור נהדר ללמוד ממנו ולקבל בסיס טוב וחזק בפוטושופ ועיבוד תמונה.

https://www.youtube.com/channel/UC47XN5bhLTBH5TRFyKaUpKg



tutvid - Nathaniel Dodson

המדריך האהוב עלי ביוטיוב! לבחור יש המון אנרגיה חיובית, מסביר בקצב טוב וברור. מאוד יצירתי. אני אישית למדתי המוון פה ויישמתי הרבה בהדרכות שלי במכללות. בהחלט מקור נהדר לידע בכל הקשור לפוטושופ. בנוסף הוא מלמד גם After Effects, Primier, Lightroom ועוד.

https://www.youtube.com/user/tutvid


Photoshop Training Channel

ערוץ נחמד עם מגוון רחב של סרטונים. למדריך יש מבטא קל (כנראה ספרדי), אם תצליחו להתעלם מיזה הוא דווקא די טוב (כשהוא לא מזכיר את השם שלו בכל רגע). אפשר ללמוד אצלו הרבה בנושא של התאמות צבעים, תיקוני צבעים וטיפים וטריקים בפוטושופ.

https://www.youtube.com/user/photoshoptrainingch



Retutpro - Photography & Photoshop Tutorials

ערוץ טוב מאוד לפוטושופ בנושאים של: טיפול בצילומים, התאמות ותיקוני צבע ותאורה. אפקטים בפוטושופ בצילום ופוטומניפולציות. החברים בעצם בעלי סטודיו לצילום וישנם סרטונים המדברים על תיאוריה בתחום הצילום, תאורה, טכניקות וכו'. לבחור יש מבטא קל ובמקור הם מאפריקה אבל ההדרכות איכותיות מאוד ולרוב לא שמים לב לזה.

https://www.youtube.com/user/Manniphotography2



Adobe Photoshop

הערוץ הרשמי של ADOBE בנושא פוטושופ. פה תמצאו סרטוני הדרכה - מקור ראשון לכל עדכון שיוצא לתוכנה וכמובן טיפים וטריקים. אתם לא תמצאו פה מדריכים מקיפים מהבסיס או טכניקות מתקדמות אבל ישנם סרטונים קצרצרים נחמדים מאוד שיכולים לעזור לכל מי שנמצא בתחילת דרכו עם פוטושופ.

https://www.youtube.com/user/Photoshop



ערוצים להשראה


Jack Usephot

הבחור מאחורי מסך הטעינה של פוטושופ 2015. לגלות שעיצוב שלך נבחר לייצג תוכנה כמו פוטושופ זה כבוד אדיר! וג'ק היה אחד האומנים שעבודתו נבחרה בשנת 2015. לג'ק יש תיק עבודות מרשים ב behance https://www.behance.net/jackusephot וערוץ יוטיוב קטנטן עם כמה סרטונים דוקומנטרים על העבודה שלו, הסרטונים בקצב מהיר ולא נועדו ללמידה אלה בעיקר להשראה.

https://www.youtube.com/user/Jackusephot?pbjreload=10



CreativeStation

ערוץ מדליק שכל אחד יכול להגיש את העבודה שלו להצגה. הערוץ לא מכיל סרטוני הדרכה אלה סרטוני השראה של SPEED ART - משמע, ניגון מהיר של תיעוד עבודה בפוטושופ. בערוץ תמצאו מגוון רחב של עבודות, מפוטושופ - פוטומניפולציות ועד ציור עם לוח גרפי וגם תלת מימד. מקור נהדר לקבל השראה.

https://www.youtube.com/user/CreativeStation

10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page